DIAGNOZA GOTOWOŚCI SZKOLNEJ DZIECI 6 LETNICH JAKOELEMENT WSPOMAGAJĄCY EWALUACJĘ PROCESUDYDAKTYCZNO -WYCHOWAWCZEGO
DOI:
https://doi.org/10.58246/fgg1rd05Keywords:
szkoła, system kształcenia, ewaluacjaAbstract
Artykuł prezentuje konieczność przeprowadzania diagnozy gotowości szkolnej
dziecka do podjęcia nauki w szkole. Szczególny nacisk położono na omówienie procesu, który stymuluje ich rozwój, pomaga w nabywaniu nowych umiejętności oraz doskonali kompetencje., bez której niemożliwa byłaby ewaluacja procesu dydaktyczno - wychowawczego kwestii, które stanowią słabe strony prezentowanego obszaru. Artykuł został opracowany w oparciu o przegląd literatury oraz na podstawie przeprowadzonych badań.
Published
Issue
Section
License
Licencja CC-By - zezwala na kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie, prezentowanie i wykonywanie utworu tylko pod warunkiem podania nazwiska oryginalnego autora. Jest to licencja gwarantująca licencjobiorcy najszersze swobody.