DIAGNOZA GOTOWOŚCI SZKOLNEJ DZIECI 6 LETNICH JAKOELEMENT WSPOMAGAJĄCY EWALUACJĘ PROCESUDYDAKTYCZNO -WYCHOWAWCZEGO

Authors

  • Anna Śliwka Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży Author
  • Tadeusz Olszewski Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży Author

DOI:

https://doi.org/10.58246/fgg1rd05

Keywords:

szkoła, system kształcenia, ewaluacja

Abstract

Artykuł prezentuje konieczność przeprowadzania diagnozy gotowości szkolnej
dziecka do podjęcia nauki w szkole. Szczególny nacisk położono na omówienie procesu, który stymuluje ich rozwój, pomaga w nabywaniu nowych umiejętności oraz doskonali kompetencje., bez której niemożliwa byłaby ewaluacja procesu dydaktyczno - wychowawczego kwestii, które stanowią słabe strony prezentowanego obszaru. Artykuł został opracowany w oparciu o przegląd literatury oraz na podstawie przeprowadzonych badań.

Published

2019-12-30

Issue

Section

Artykuły