PUBLIC RELATIONS NARZĘDZIEM KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU ORGANIZACJI
DOI:
https://doi.org/10.58246/nh6czt94Keywords:
public relations, image, reputation, identity, organizationAbstract
Wizerunek pełni szczególną rolę w procesie wzmacniania i utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji w burzliwym otoczeniu. Odgrywa też ważną rolę w kształtowaniu relacji w jej otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym Artykuł jest próbą zaprezentowania znaczenia public relations w kształtowaniu wizerunku organizacji. Co prawda na gruncie literatury przedmiotu nie jest to działanie nowe i obecnie już dość obszernie opisane, ale przedstawiono tu wiedzę skoncentrowaną i zdaniem autora, niezbędną do zrozumienia opisanego zagadnienia. W tekście znajdzie się również odniesienie do ważnych z punktu widzenia kształtowania wizerunku organizacji pojęć, takich jak: zaufanie, reputacja, wiarygodność i tożsamość organizacji.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Grzegorz Olszewski (Author)

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Licencja CC-By - zezwala na kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie, prezentowanie i wykonywanie utworu tylko pod warunkiem podania nazwiska oryginalnego autora. Jest to licencja gwarantująca licencjobiorcy najszersze swobody.