PUBLIC RELATIONS NARZĘDZIEM KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU ORGANIZACJI

Authors

DOI:

https://doi.org/10.58246/nh6czt94

Keywords:

public relations, image, reputation, identity, organization

Abstract

Wizerunek pełni szczególną rolę w procesie wzmacniania i utrzymania przewagi konkurencyjnej organizacji w burzliwym otoczeniu. Odgrywa też ważną rolę w kształtowaniu relacji w jej otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym Artykuł jest próbą zaprezentowania znaczenia public relations w kształtowaniu wizerunku organizacji. Co prawda na gruncie literatury przedmiotu nie jest to działanie nowe i obecnie już dość obszernie opisane, ale przedstawiono tu wiedzę skoncentrowaną i zdaniem autora, niezbędną do zrozumienia opisanego zagadnienia. W tekście znajdzie się również odniesienie do ważnych z punktu widzenia kształtowania wizerunku organizacji pojęć, takich jak: zaufanie, reputacja, wiarygodność i tożsamość organizacji.

Downloads

Published

2024-12-30

Issue

Section

Artykuły